Overheid in Noord-Holland

Gemeente Den Helder (Noord-Holland)

Pagina 1 van 5 (46 resultaten)

Mevr. Margareth Adrienne Wouters

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Communicatie, gemeente Den Helder.

Dhr. Robert Reus

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris ondersteunt het college van burgemeester en wethouders bij het uitoefenen van hun taak en is daarom aanwezig in de collegevergaderingen.

Dhr. Menno Huisman

Functie: GriffierIn dienst sinds: november 2006 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Menno Huisman is raadsgriffier bij de gemeenteraad in Den Helder. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Menno Huisman is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

De griffie van de gemeente Den Helder is bereikbaar op: griffie@denhelder.nl.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Menno Huisman is plaatsvervangend voorzitter bij de Vereniging van Griffiers (Beheer en Ontwikkeling democratische instituties).

Aanverwant:2002 - 2007Dhr. Menno Huisman, Raadslid, VVD Zaanstad, gemeente Zaanstad

Mevr. Rachėl van Kempen-Scheffers

Functie: GriffieIn dienst sinds: oktober 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Raadscommunicatieadviseur

Dhr. Pieter-Jan Gutter

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concerncontroller / Directeur Strategie & Beleid, gemeente Den Helder.

Mevr. Willemijn Bakker-Groot

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Afdelingsmanager Sociaal Domein.

Dhr. Rob de Jonge

Functie: GriffieIn dienst sinds: maart 2007 (11 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Secretariaat auditcommissie.

2004-2007
Financieel adviseur

1999-2003
Afdelingshoofd Financiele en Interne Zaken, dienst Stadsontwikkeling & -beheer

Vanaf 1983 is Rob de Jonge werkzaam bij de gemeente Den Helder.

Mevr. Sylvia Hamerslag

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Behoorlijk Bestuur (2018-)
Politiek leider Behoorlijk Bestuur
Coalitie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: september 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Michiel Wouters

Functie: WethouderPolitiek: Beter voor Den Helder
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: juli 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Michiel Wouters heeft in zijn portefeuille: Stedelijke vernieuwing, Stadshart, Detailhandel, Grondexploitatie, Vastgoed, Bestuur en organisatie, Huisvesting, HVC en Wijkwethouder Nieuw Den Helder.

Michiel Wouters is de 2e locoburgemeester.

Dhr. Eli Saliha

Functie: RaadslidPolitiek: Beter voor Den Helder!
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)