Overheid in Noord-Holland

Gemeente Haarlem (Noord-Holland)

Pagina 1 van 7 (65 resultaten)

Dhr. Gert Wesseling

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Gert Wesseling is projectmanager (stedelijke projecten) bij de gemeente Haarlem.
Aanverwant:2005 - 2006Dhr. Gert Wesseling, Raadslid, gemeente Velsen

Dhr. Joep Kint

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTWerkzaamheden bij de Overheid:
Joep Kint is hoofd beheer ICT in de gemeente Haarlem.

Dhr. Jan Kappert

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 23 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Techniek & Advies, gemeente Haarlem.

Dhr. Ruud Goijarts

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Ruud Goijarts is projectmanager Organisatie bij de gemeente Haarlem.

Mevr. Josine Spier

Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)

Mevr. Daphne Taets van Amerongen-Ingram

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Daphne Taets van Amerongen-Ingram is griffie van de commissie Samenleving in de gemeente Haarlem.

Dhr. Martin Jonker

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 23 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concerncontroller

2010 - 2011
Directeur Concernstaf, gemeente Haarlem.

Mevr. Angelina Scalzo

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: april 2011 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Angelina Scalzo is senior communicatieadviseur in de gemeente Haarlem.
Aanverwant:2009 - 2011Mevr. Angelina Scalzo, Hoofdafdeling, gemeente Voorschoten

Dhr. Jan Scholten

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 22 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Jan Scholten is gemeentesecretaris van de gemeente Haarlem. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Haarlem. Ook is Jan Scholten algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.

Jan Scholten is sinds november 2000 werkzaam bij de gemeente Haarlem. In de periode 2000-2006 was hij hoofd van de Afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Vanaf 2006 tot 2018 was Jan Scholten directeur Stadsbeheer. Vanaf 2008 tot nu maakt Jan Scholten deel uit van de directie en is een tijd waarnemend secretaris geweest.

Aanverwant:2006 - heden Dhr. Jan Scholten, Raadslid, CDA, gemeente Hellendoorn

Mevr. Jessica Talaa-Hoogervorst

Functie: GriffieIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jessica Talaa-Hoogervorst is medewerker van de griffie bij de gemeente Haarlem. Eerder was Jessica Talaa-Hoogervorst projectmedewerker.