Overheid in Noord-Holland

Gemeente Haarlem (Noord-Holland)

Pagina 1 van 7 (66 resultaten)

Dhr. Duncan Ruseler

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: oktober 2012 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Implementatieadviseur Meerjarengebiedsprogramma's (Gebiedsbegroting) en directiesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
2012-2016
Duncan Ruseler is bestuursondersteuner bij de gemeente Haarlem.
Aanverwant:2011 - 2012Dhr. Duncan Ruseler, Bestuursassistent / bestuurssecretariaat, gemeente Den Helder2007 - 2009Dhr. Duncan Ruseler, Bestuursassistent / bestuurssecretariaat, gemeente Schiedam

Mevr. Josine Spier

Functie: GriffierIn dienst sinds: maart 2014 (5 jaar, 3 maanden in dienst)

Mevr. Karin Meulenbelt

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2008 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Gebiedsmanagement, gemeente Haarlem.

Dhr. Gert Wesseling

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2012 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Gert Wesseling is projectmanager (stedelijke projecten) bij de gemeente Haarlem.
Aanverwant:2005 - 2006Dhr. Gert Wesseling, Raadslid, gemeente Velsen

Dhr. Joep Kint

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (9 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: ICTWerkzaamheden bij de Overheid:
Joep Kint is hoofd beheer ICT in de gemeente Haarlem.

Dhr. Jan Kappert

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2010 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Techniek & Advies, gemeente Haarlem.

Dhr. Ruud Goijarts

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2012 (7 jaar, 19 dagen in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Ruud Goijarts is projectmanager Organisatie bij de gemeente Haarlem.

Mevr. Daphne Taets van Amerongen-Ingram

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Daphne Taets van Amerongen-Ingram is griffie van de commissie Samenleving in de gemeente Haarlem.

Dhr. Martin Jonker

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concerncontroller

2010 - 2011
Directeur Concernstaf, gemeente Haarlem.

Dhr. Wieger Stoel

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2019 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Afdelingsmanager Bestuur en Communicatie.