Overheid in Noord-Holland

Gemeente Hilversum (Noord-Holland)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Dhr. Jaap Huib van der Knaap

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2008 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurToelichting: ICT architect.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2013 is Jaap Huib van der Knaap projectleider ICT bij de gemeente Hilversum.

Van 1998 tot 2005 is Jaap Huib van der Knaap hoofd automatisering.

Dhr. Ad Bijl

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2008 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Projectleider / Hoofd Sociale Zaken, gemeente Hilversum.

2000 - 2008
Controller, gemeente Hilversum.

Dhr. Paul van Ruitenbeek

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: De griffier is de eerste adviseur van de gemeenteraad. Paul van Ruitenbeek adviseert de burgemeester, raadsleden en het presidium (= fractievoorzitters van de gemeenteraad) zowel inhoudelijk als procedureel. De griffier zit in de raadzaal naast de voorzitter en ondersteunt hem in zijn taak als voorzitter van de vergadering. De griffier geeft daarnaast leiding aan de griffie en vervult dus ook de rol van manager van de griffiemedewerkers in Hilversum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Griffier Paul van Ruitenbeek is bestuurslid van de Vereniging van Griffiers (VvG). Hij heeft in zijn portefeuille: Integere politiek en bestuur.

Dhr. Frank Zwertbroek

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 20 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-Griffier Gemeenteraad Hilversum.

Mevr. Tessa van de Beld

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2006 (12 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Beleidsuitvoering.Werkzaamheden bij de Overheid:
2006-2013  
Afdelingshoofd Publiekszaken, gemeente Hilversum.

2001 - 2005
Afdelingshoofd Burgerzaken, gemeente Hilversum.

1999 - 2001
Projectleider Belastingen, gemeente Hilversum.

Mevr. Nicole Soto

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: april 2016 (2 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken

Mevr. Mascha Kranse

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: oktober 2005 (12 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, P&OToelichting: Teammanager Cluster HR advies a.i.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2012 is Mascha Kranse afdelingshoofd ICT & Automatisering bij de gemeente Hilversum.

Mevr. Miep Drenth

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2004 (14 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier en commissiegriffier (commissie Samenleving en Verkeer).

Mevr. Linda Warmerdam

Functie: ManagerIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Manager afdeling publiekszaken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2014 is Linda Warmerdam hoofd Maatschappelijke Ontwikkeling bjj de gemeente Hilversum.

Mevr. Jolande van Hengel

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: augustus 2006 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Programmamanager Organisatieontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2014 is Jolanda van Hengel afdelingshoofd Communicatie bij de gemeente Hilversum.