Overheid in Noord-Holland

Gemeente Langedijk (Noord-Holland)

Pagina 1 van 3 (30 resultaten)

Dhr. Henk Spaak

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 24 dagen in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur en forumgriffier.Werkzaamheden bij de Overheid:
Eerder was Henk Spaak werkzaam als milieu-inspecteur.

Dhr. Erik Annaert

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2004 (13 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik Annaert is gemeentesecretaris van de gemeente Langedijk. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Langedijk. Ook is Erik Annaert algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2011 - heden Dhr. Erik Annaert, Statenlid, VVD, Provincie Noord-Holland

Mevr. Jenneke Oomen

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2016 (1 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur / plaatsvervangend griffier.

Dhr. Hans Vlug

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2008 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Vergunningen, Openbare orde en VeiligheidWerkzaamheden bij de Overheid:
Hans Vlug is afdelingsmanager Veiligheid, Vergunningen en Handhaving in de gemeente Langedijk.
Aanverwant:2001 - 2008Dhr. Hans Vlug, Hoofdafdeling, gemeente Bergen

Dhr. Garrelt de Graaf

Functie: GriffierIn dienst sinds: november 2016 (1 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Jan Hoekema

Functie: BurgemeesterIn dienst sinds: juli 2017 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Cultuur, Welzijn, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Jan Hoekema heeft in zijn portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Toezicht & handhaving, Bestuurlijke zaken, Burgerzaken, Representatie, Kunst & cultuur, Personeel & organisatie, Vergunningverlening (APV en evenementen) en Dieren(welzijn).

Mevr. Marian Schuijt

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Politiek leider CDA
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: juni 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Aanverwant:2014 - heden Mevr. Marian Schuijt, Directeur, gemeente Oegstgeest

Dhr. Gerard Rep

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: september 2017 (3 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Regionale samenwerking, Jongeren / Jeugdzorg, Bibliotheek, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Gerard Rep heeft in zijn portefeuille: Jeugd(zorg) en Jongeren, Ouderen, Onderwijs , Werk en Inkomen, Zorg/Wmo, Openbare werken (w.o. groen, reiniging, onderhoud wegen en riolering, begraafplaatsen, waterbeheer en nutsvoorzieningen), Subsidiebeleid, Volksgezondheid, Duurzaamheid, Minderhedenbeleid, Vrijwilligersbeleid, Bibliotheekwerk, Dierenwelzijn en Regionale samenwerking. Gerard Rep is Dorpswethouder Sint Pancras en Koedijk.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerard Rep was burgerraadslid in Langedijk.

Mevr. Büşra Çetin-Söylemez

Functie: BeleidsmedewerkerPolitiek: CDAIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)

Dhr. Gerard Kamper

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: april 2015 (2 jaar, 9 maanden in dienst)