Overheid in Noord-Holland

Gemeente Laren (Noord-Holland)

Pagina 1 van 2 (20 resultaten)

Dhr. Sean Bogaers

Functie: RaadslidPolitiek: Larens Behoud
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: september 2017 (8 maanden in dienst)

Dhr. Peter Calis

Functie: WethouderPolitiek: Larens Behoud
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Johan de Bondt

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Evert de Jong

Functie: RaadslidPolitiek: Liberaal de Jong
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Corry Holtslag

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Eric Hurink

Functie: RaadslidPolitiek: Larens Behoud
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Mevr. Maria Klingenberg-Klinkhamer

Functie: RaadslidPolitiek: Liberaal Laren
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Tot maart 2018 is Maria Klingenberg CDA-raadslid.

Tot 2014 was gemeenteraadslid Maria Klingenberg-Klinkhamer fractievoorzitter van het CDA in de gemeenteraad van Laren.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Maria Klingenberg-Klinkhamer (CDA) 372 voorkeurstemmen.

Maria Klingenberg-Klinkhamer was wethouder van Laren.


Dhr. Garmt Kolhorn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat in Laren. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris, Garmt Kolhorn, vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Laren.

Mevr. Rinske Kruisinga

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2017 (9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Rinske Kruisinga heeft in haar portefeuille: Personeel en Organisatie, Openbare Orde en Veiligheid, Algemene Bestuurlijke en Kabinetszaken, Burgerzaken, Regio Gooi & Vechtstreek, Communicatie en Bestuurlijke inrichting BEL.

Dhr. Karel Loeff

Functie: RaadslidPolitiek: Larens Behoud
Aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)