Overheid in Noord-Holland

Gemeente Laren (Noord-Holland)

Pagina 1 van 1 (5 resultaten)

Dhr. Peter Calis

Functie: WethouderPolitiek: Larens Behoud
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: mei 2018 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Recreatie / Toerisme, Subsidies, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Peter Calis heeft in zijn portefeuille: Financiën, Economische aangelegenheden en toerisme (BL), Digitale diensten, Evenementen, Subsidiebeleid en Larens Journaal.

Peter Calis is de 1e locoburgemeester.

Dhr. Garmt Kolhorn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat in Laren. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris, Garmt Kolhorn, vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Laren.

Mevr. Rinske Kruisinga

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2017 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Rinske Kruisinga heeft in haar portefeuille: Personeel en Organisatie, Openbare Orde en Veiligheid, Algemene Bestuurlijke en Kabinetszaken, Burgerzaken, Regio Gooi & Vechtstreek, Communicatie en Bestuurlijke inrichting BEL.

Bestuursperiode 2017-2018
Rinske Kruisinga heeft in haar portefeuille: Personeel en Organisatie, Openbare Orde en Veiligheid, Algemene Bestuurlijke en Kabinetszaken, Burgerzaken, Regio Gooi & Vechtstreek, Communicatie en Bestuurlijke inrichting BEL.

Dhr. Ton Stam

Functie: WethouderPolitiek: Lijsttrekker VVD (2014)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Beheer / Onderhoud, Ruimtelijke ordening , Sport, Toezicht en (integrale) handhaving, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Vergunningen, Verkeer en Vervoer, Monumentaal erfgoed, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Ton Stam (VVD) heeft in zijn portefeuille: Grondzaken en gebouwenbeheer, Vergunning en handhaving, Omgevingswet, Ruimtelijke ordening, Bestemmingsplannen, Volkshuisvesting, Bouw- en woningtoezicht, Monumentenbeleid, Verkeer en vervoer, Openbare ruimte, Duurzaamheid en milieu, Sport en zwembad, Bomenbeleid en groenbeheer.

Ton Stam is de 2e locoburgemeester.

Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Ton Stam (VVD) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke Ordening (incl.Bestemmingsplannen, Bouw- en Woningtoezicht, Grondzaken en Gebouwenbeheer, Crailo, Natuurbrug), Openbare Ruimte, Vergunning en Handhaving, Monumentenbeleid, Verkeer en Vervoer, Volkshuisvesting, Sport, BEL-zwembad en de Regio Gooi en Vechtstreek (eigen portefeuilles).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen (2014) heeft Ton Stam 670 voorkeurstemmen.

Mevr. Karin van Hunnik

Functie: WethouderPolitiek: Larens Behoud
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: mei 2018 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Bibliotheek, Cultuur, Welzijn, OnderwijsToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Karin van Hunnik heeft in haar portefeuille: Maatschappelijke zorg en welzijn, Sociale zaken, Onderwijs w.o. huisvesting, Talent Primair, Jeugdbeleid, Volksgezondheid, Brinkhuis/Hart van Laren/Bibliotheek, Kunst en cultuur.

Karin van Hunnik is de 3e locoburgemeester.