Overheid in Noord-Holland

Provincie Noord-Holland (Noord-Holland)

Pagina 1 van 9 (89 resultaten)

Dhr. Frans van der Linden

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Infrastructuur, Verkeer en VervoerToelichting: Sectormanager Beheerstrategie & Programmeren Infrstructuur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2011 is Frans van der Linden sectormanager programmeren projecten landelijk gebied.

Mevr. Jolijn den Bouwmeester

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2012 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jolijn den Bouwmeester is beleidsadviseur Sport en Jeugdzorg bij de provincie Noord-Holland. Van 2010 tot 2011 was Jolijn den Bouwmeester stafmedewerker bij de directie Beleid.

Mevr. Bregje van Beekvelt

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Landelijk gebied / Water / Natuur, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Sectormanager Omgevingsbeleid.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Bregje van Beekvelt sector hoofd Ruimtelijke Inrichting, provincie Noord-Holland.

2006 - 2011
Sector hoofd Natuur, Landschap & Leisure, provincie Noord-Holland.

2002 - 2006
Sector hoofd Infraprojecten, provincie Noord-Holland.

Dhr. Arthur van Dijk

Functie: Commissaris van de koning (cdk)In dienst sinds: januari 2019 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Bedrijfsvoering, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Bibliotheek, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Bestuursperiode 2019-2019
Arthur van Dijk heeft in zijn portefeuille: PS- en GS-zaken, Openbare orde en veiligheid, Risicokaart, Coördinatie veiligheidsgebieden, Internationale betrekkingen, Integriteit, Juridische zaken, Paviljoen Welgelegen, Communicatie, Concerncontrol, Huisvesting provinciale organisatie, Intern provinciaal archief, Public Affairs en Bibob.

Dhr. Alexander Dalenoort

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: november 2017 (1 jaar, 4 maanden in dienst)

Dhr. Michael Braam-Scholten

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: maart 2012 (7 jaar, 22 dagen in dienst)
Portefeuille: Cultuur, Monumentaal erfgoed, Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Michael Braam-Scholten is beleidsmedewerker Cultuur (Regionale Economie en Erfgoed) bij de provincie Noord-Holland.

Mevr. Karen Arpad-Jongsma

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: juli 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / Toerisme, Landelijk gebied / Water / NatuurToelichting: Programmamanager waterrecreatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2012 is Karen Arpas-Jongsma sectormanager Kennis & Beleidsevaluatie, provincie Noord-Holland, en van 2012 tot 2014 sectormanager water.

Dhr. Martijn Koop

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2012 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Externe betrekking duurzame energie.

Dhr. Stef Bakker

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Infrastructuur, Verkeer en VervoerToelichting: Omgevingsmanager infra.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2010 is Stef Bakker omgevingsmanager. Van 2006 tot 2012 is Stef Bakker unitmanager Vergunningen & Omgeving, Provincie Noord-Holland.

Mevr. Wilma Cavens

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: juli 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, ICT, Infrastructuur, BelastingenToelichting: Teamcoördinator Planning & Control.