Overheid in Noord-Holland

Gemeente Wijdemeren (Noord-Holland)

Pagina 1 van 2 (20 resultaten)

Dhr. Erik Blok

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Werkzaamheden bij de Overheid:
Erik Blok is projectleider Ruimtelijke Ontwikkeling bij de gemeente Wijdemeren. Tevens is Erik Blok procesmanager Sport.

Dhr. Joost Boermans

Functie: WethouderPolitiek: D66
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Peter Buijs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Landelijk gebied / Water / NatuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Beheer Openbaar Ruimte, gemeente Wijdemeren.

Van 2002 tot 2011 is Peter Buijs afdelingshoofd Facility Management.

Mevr. Debby de Heus

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2016 (1 jaar, 10 maanden in dienst)

Dhr. Jan-Jaap de Kloet

Functie: WethouderPolitiek: DorpsBelangen
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Mevr. Wietske Heeg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2017 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Van 2015 tot 2017 is Wietske Heeg hoofd van de afdeling sociaal domein en van 2011 tot 2015 is ze afdelingshoofd Dienstverlening.

Mevr. Ria Hennis-Steijn

Functie: RaadslidPolitiek: DorpsBelangen
Oppositie, aantal zetels: 2
Aantal stemmen: 231 in 2014In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ria Hennis-Steijn (DorpsBelangen) 231 voorkeurstemmen.

Dhr. Jan Klink

Functie: WethouderPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Pieter Martens

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Afdelingshoofd dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2014 is Pieter Martens hoofd Bedrijfsvoering & concerncontroller bij de gemeente Wijdemeren.

2010 - 2011
Hoofd Financien & concerncontroller, gemeente Wijdemeren.

Dhr. Freek Ossel

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: juni 2017 (1 jaar, 7 dagen in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Freek Ossel heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijk-juridische zaken, Handhaving, Verkiezingen, Personeel en organisatie, Communicatie en burgerparticipatie.