Overheid in Noord-Holland

Gemeente Zaanstad (Noord-Holland)

Pagina 1 van 7 (69 resultaten)

Dhr. Jeroen Meijer

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, BurgerzakenToelichting: Adviseur Werkzaamheden bij de overheid: digitalisering van dienstverlenende processen en kanaalsturing.

Jeroen Meijer is beleidsmedewerker bij KCC (Klant Contact Centrum).

Dhr. Jan Hamming

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: september 2017 (1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Onderzoek, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Jan Hamming (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke organisatie, Openbare Orde, Veiligheid en Handhaving, Strategische ontwikkeling/beleidscoördinatie, Onderzoek & statistiek, Externe betrekkingen en Communicatie.

Dhr. Erik Prins

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Sectorhoofd middelen.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2014 is Erik Prins afdelingshoofd van de afdeling Inkoop & Financien (middelen) bij de gemeente Zaanstad.
 
Van 2012 tot 2013 was Erik Prins teammanager Account en Advies bij de gemeente Zaanstad.Vanaf  november 2012 is Erik Prins kwartiermaker bij de afdeling Accounting en Inkoop.
Aanverwant:2014 - heden Dhr. Erik Prins, Raadslid, D66, gemeente Lisse2006 - 2010Dhr. Erik Prins, Raadslid, PvdA Leeuwarden, gemeente Leeuwarden

Dhr. Martijn van den Ende

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Contractmanager.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2014 is Martijn van den Ende afdelingshoofd Sportbeleid & maatschappelijke Accommodaties bij de gemeente Zaanstad. Van 2014 tot 2017 afdelingshoofd projecten.

2009 - 2011
Teamleider Sport & Accomodaties, gemeente Zaanstad

2004 - 2009
Afdelingshoofd Planning en Control, gemeente Zaanstad.

Mevr. Sandra Tax

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: mei 2017 (6 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Mevr. Liesbeth van Meurs

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2016 (1 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Martin Warmerdam

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: augustus 2014 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Joris Scheen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2014 (3 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Mevr. Annemarie Roggeveen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Annemarie Roggeveen is Directeur Bedrijfsvoering, gemeente Zaanstad. Van september 2015 tot februari 2016 is Annemarie Roggeveen interim-gemeentesecretaris.

2008 - 2011
Annemarie Roggeveen is Directeur Stad, gemeente Zaanstad.

2002 - 2008
Annemarie Roggeveen is Directeur Wijken, gemeente Zaanstad.

Aanverwant:2000 - 2002Mevr. Annemarie Roggeveen, Directeur, gemeente Leiden

Mevr. Cis Apeldoorn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering