Overheid in Noord-Holland

Gemeente Zaanstad (Noord-Holland)

Pagina 1 van 7 (68 resultaten)

Mevr. Annemieke Smit-Edelman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Advies & Toezicht.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2015 is Annemieke Smit-Edelman afdelingshoofd Vergunningen & Toezicht, gemeente Zaanstad.

Dhr. Martin Warmerdam

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: augustus 2014 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Fernando Salinas Camara

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Projectmanagement.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2014 is Fernando Salinas Camara afdelingshoofd Grondzaken & Bodem bij de gemeente Zaanstad.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Fernando Salinas Camara, Raadslid, Progressief Zoeterwoude - PZ, gemeente Zoeterwoude

Dhr. Ben Nijman

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Ben Nijman is raadsgriffier van de gemeenteraad in Zaanstad. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Zaanstad en de raadscommissies. Ben Nijman is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

De griffie van de gemeente Zaanstad is bereikbaar op het emailadres: Raadsgriffie@zaanstad.nl.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ben Nijman is penningmeester bij de vereniging van griffiers.

Ben Nijman is bestuurslid bij de Vereniging van Noord-Hollandse Gemeenten.
Aanverwant:2002 - 2014Dhr. Ben Nijman, Griffier, gemeente Haarlem

Mevr. Petra Le Noble

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2006 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Toegang maatschappelijk domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2014 is Petra le Noble afdelingshoofd Werk & Inkomen bij de gemeente Zaanstad.

Dhr. Joris Scheen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2014 (2 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Mevr. Annemarie Roggeveen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Annemarie Roggeveen is Directeur Bedrijfsvoering, gemeente Zaanstad. Van september 2015 tot februari 2016 is Annemarie Roggeveen interim-gemeentesecretaris.

2008 - 2011
Annemarie Roggeveen is Directeur Stad, gemeente Zaanstad.

2002 - 2008
Annemarie Roggeveen is Directeur Wijken, gemeente Zaanstad.

Aanverwant:2000 - 2002Mevr. Annemarie Roggeveen, Directeur, gemeente Leiden

Dhr. Jeroen Meijer

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2010 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, BurgerzakenToelichting: Adviseur Werkzaamheden bij de overheid: digitalisering van dienstverlenende processen en kanaalsturing.

Jeroen Meijer is beleidsmedewerker bij KCC (Klant Contact Centrum).

Mevr. Debora van Twisk-Lankhoorn

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2012 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Jongeren / JeugdzorgToelichting: Afdelingshoofd Jongerenzaken en handhaving maatschappelijk domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2014 is Debora van Twisk teamleider (sector Werk & Inkomen) bij de gemeente Zaanstad.

Mevr. Sandra Tax

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: mei 2017 (4 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.